دوربین مداربسته

نمایندگی دوربین برایتون اصفهان

قطعا در دنیای امروز، دوربین های مدار بسته، نقش حیاتی در امنیت ایفا می کنند. برند های مختلفی در بازار رقابت می کنند که برند برایتون یکی از آنهاست. برند برایتون (Briton)، یک برند موفق در حوزه تجهیزات امنیتی و دوربین های مدار بسته می باشد. کیفیت ساخت بالا و استانداردهای جدید، دلایل شهرت این برند است. حال شاید از کشور تولید کننده این دوربین تا کیفیت و قیمت این برند سوالاتی پیش بیاید. با ما همراه باشید تا با هم درباره این برند بیشتر بخونیم.

دوربین برایتون ساخت کجاست؟ 

دوریبن مداربسته برایتون ساخت ایران است. این دوربین ها توسط متخصصان و مهندسان مجرب ساخته و طراحی شده است. خط تولید این دوربین تحت نظارت شرکت داتیس و مهندسان حرفه ای و با تجربه واقع در تویسرکان می باشد. دوربین برایتون جزو معدود برند هایی است که در ایران، عرضه کننده انحصاری دارد و با تولیدات مختلف در رده قیمت و کیفیت های متنوع، به یکی از برندهای مطرح بازار دوربین های نظارتی و امنیتی تبدیل شده است.

پویش رایان داتیس، بزرگترین مجموعه‌ی حوزه نظارت تصویری در ایران است. شرکت داتیس تلاش می‌کند تا با خلاقیت و تلاش، بتواند محصولات متنوع و با کیفیتی را برای مشتریان خود تولید و عرضه کند. دستاوردهای داتیس در این سال‌ها اثباتی بر این گفته است.

4 ویژگی مثبت که نمیتوان درمورد برایتون نادیده گرفت!

1.تنوع مهم است!

دوربین های برایتون، تنوع مختلفی دارند. از همین رو برای کاربردها و مکان و نیاز های مختلف می توانند استفاده شوند و نیاز های نظارتی و امنیتی مشتریان را کاملا رفع کنند. طبیعتا نمیتوان برای یک خانه، دوربین های مداربسته ای که برای یک شرکت نصب می شوند رو نصب کرد. تنوع اینجا اهمیت خودش را نشان می دهد. این دوربین های امنیتی، در نوع با سیم، بی سیم نیز در بازار موجود هستند. خلاصه، از دوربین بولت بگیرید تا دوربین های با قابلیت چرخش و امکانات بی نظر که در ادامه به انها اشاره می کنیم.

2.امکانات

در بازار پررقابت دوربین های امنیتی، برای شهرت و صاحب نام شدن، قطعا کیفیت لازم است. قطعا باید دلیلی داشت تا بتوان رشد کرد و اعتماد مشتریان را جلب کرد. دلیل رشد و محبوبیت برند برایتون به دلیل تیک خوردن لیست کیفیت های لازم و حتی بیشتر از آن است. به عنوان مثال، امکان فوکوس، نورسنجی درست به صورت اتوماتیک از ویژگی های دوربین های این شرکت است. البته کیفیت ساخت این دوربین ها هم چیزی نیست که بتوان ازش چشم پوشی کرد.

3.کیفیت ساخت

طبیعتا برای همه ما مهم است که دوربینی که استفاده می کنیم، اصطلاحا جنس خوبی داشته باشد. گرد و غبار واردش نشود و کیفیت تصویر بالایی داشته باشد. درمقابل آب و هوای مختلف دوام بیاورد و در نهایت، به ما بهترین عملکرد ممکن را نشان دهد. کیفیت ساخت یکی دیگر از فاکتورهایی است که در طول عمر مفید دستگاه را افزایش می دهد.

4.گارانتی بی قید و شرط

همیشه یکی از دغدغه های بزرگ مشتریان، گارانتی پس از فروش و نصب محصول می باشد. بسیاری از مشکلات، معمولا پس از مدتی استفاده از محصولات الترونیکی رخ می دهند و آسودگی خاطر مشتریان برای ما اهمیت دارد. گارانتی دوربین برایتون، در سال اول تمامی محصولات تولیدی سال 1400 جز محصولات اقتصادی، گارانتی بی قید و شرط دارند و در سال دوم، شامل گارانتی عادی می شود. این گارانتی بی قید و شرط، حتی در صورت برق زدگی و آب خوردگی می باشد.

قیمت دوربین برایتون

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، برند برایتون برند ایرانی باکیفیتی است و خب به همین دلیل، قیمت مناسب تری نسبت به دوربین های وارداتی دارد. دوربین های وارداتی، متاثر از عوامل مختلف مثل قیمت ارز، میزان تقاضا و … می باشند و نوسان قیمتی دارند. تولیدات این برند، بخاطر تولید در ایران زیر نظر شرکت داتیس، از قیمت پایدارتری در شرایط مختلف اقتصادی برخوردار است. برای خرید دوربین، پیشنهاد می کنیم به نمایندگی های دوربین مداربسته برایتون مثل ما مراجعه کنید تا از نظر قیمتی، خریدی بر مبنای قیمت شرکتی را داشته باشد و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید.

نرم افزار دوربین برایتون و چگونگی انتقال تصویر

انتقال تصاویر و مشاهده اتفاقات در محیط حفاظت شده توسط دوربین ها، جزو مهمترین نکته های مهم در خرید دوربین مداربسته است. مشاهده تصاویر ارسالی دوربین، در اپلیکیشن موبایل باید سریع، راحت و بدون قطعی و با کیفیت باشد. به همین خاطر شرکت داتیس، این امکان را در سرورهای داخلی با تکنولوژی P2P (point 2 point) برای کاربران فراهم کرده است که با قطعی اینترنت مشکلی ایجاد نشود. انتقال سریع و مشاهده تصاویر یکی دیگر از فواید استفاده از سرورهای داخلی است. 

کنترل از راه دور با اپلیکیشن

برند برایتون امکان مشاهده از راه دور خانه، محل کار یا شرکت شما را با امکانات متنوع می دهد.

خدمات با کیفیت

با مشاوره رایگان، طراحی، نصب و راه اندازی دوربین های امنیتی با نمایندگی رسمی دوربین برایتون، آرامش و امنیت را برای خود بخرید.

تنوع و جامعیت

تنوع دوربین ها، با قیمت و کیفیت متفاوت در کاربردهای متفاوت از ویژگی های بارز برند برایتون می باشد

 

خرید دوربین مداربسته از نمایندگی با بهترین قیمت

انتخاب دوربین مداربسته و یا کسب اطلاعات در مورد قیمت  فروش دوربین مدار بسته  و هزینه نصب و راه اندازی می‌تواند چالش برانگیز باشد. لذا ما برای مشتریان گرامی ارائه دریافت مشاوره رایگان جهت خرید، استعلام قیمت و یا نصب دوربین مداربسته را در سبد خدمات خود قرار داده ایم. با کارشناسان ما تماس بگیرید:

09138052573

03131317349

آدرس: اصفهان، خیابان طالقانی، چهار راه ناربند، مغازه دوم بعد از کوچه 5، گروه حفاظتی موج

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *